logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۹۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان:

سرویس رفت و آمد مدارس ساماندهی می‌شود

سرویس-رفت-و-آمد-مدارس-ساماندهی-می‌شود-
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان گفت: اقدامات لازم برای ساماندهی سرویس رفت و آمد مدارس همزمان با بازگشایی کامل مدارس انجام خواهد شد.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه جلسه شورای هماهنگی برگزار و تصمیمات ویژه برای آغاز فعال شدن سرویس مدارس گرفته شد، گفت: طبق آئین نامه ساماندهی سرویس مدارس و تخصیص خودرو به عهده شهرداری است.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: براساس قانون که در هیأت دولت تصویب شده است، ساماندهی سرویس مدارس و تخصیص خودرو به سرویس بر عهده شهرداری‌ها است البته آموزش و پرورش همواره در این زمینه کمک کرده است.  

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق آئین‌نامه جدید همه رانندگان ناوگان دانش‌آموزی باید دارای گواهی صلاحیت معتبر از مرجع صدور گواهی باشند.  

وی ادامه داد: دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر که سه سال از صدور آن گذشته باشد، گواهی سلامت جسمانی و روانی، گواهی عدم سوءپیشینه، ارائه گواهی معتبر عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان شرایط رانندگان برای دریافت گواهی صلاحیت است. 

 نجفی با اشاره به اینکه در سال جاری افزایش قیمت نیز داریم، عنوان کرد: 30 تا 35 درصد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت شهریه داریم. مدیران مدارس در عقد قرارداد توجه لازم را داشته و سرویس‌ها قطعاً مورد نظارت دقیق اداره انجمن اولیا و مربیان باشند.  

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹